- Продавець гарантує, що придбаний товар працює і не містить жодних механічних та інших пошкоджень на момент продажу. Комплектація продукції перевіряється під час купівлі.
- Гарантія на продані продукти при дотриманні гарантійних умов передбачає безкоштовний ремонт виробу в гарантійний термін, зазначений у нашій гарантійній карті, або його заміну аналогічним пристроєм у разі неможливості ремонту.
- Гарантія дійсна лише в тому випадку, якщо є правильно та чітко заповнені документи, що підтверджують купівлю (перевірка купівлі), і це договірне гарантійне зобов'язання, підписане Покупцем, або гарантійна картка виробника із заповненими полями та підписом покупця.
- Покупець зобов'язаний ознайомитися з Правилами його використання та гарантійного обслуговування, що містяться в інструкціях, що додаються до обладнання, перед введенням в експлуатацію та переконатися, що зовнішніх пошкоджень немає.
- Продавець не надає гарантійну послугу на поставлену продукцію у таких випадках:
- Втрата гарантійного купона (якщо продукт оснащений ними, за винятком продуктів у OEM-постачанні), наявність записів або виправлень, зроблених не продавцем.
- Розбіжності в серійних номерах компонентів вказані в гарантійному купоні (якщо продукт оснащений ними, за винятком продуктів в OEM-поставках).
- Ушкодження або відсутність гарантійних наклейок продавця на продукт або аксесуари.
- Наявність механічних пошкоджень (розм'якшення, свербіж, глибокі подряпини, тріщини, сліди удару, вигин або перелом контактних ніг, кріплення тощо), а також стерте маркування виробів, невибіркові серійні номери.
- Наявність ознак ремонту уповноваженими особами (розкриття блоків, припій слідів, сліди механічних пошкоджень на гвинтах, порушення гарантійних ущільнень, заміна деталей тощо).
- Наявність пошкоджень внаслідок нещасних випадків, впливу вогню, вологи, агресивних хімічних речовин, а також внаслідок дій третіх осіб або незворотної сили.
- З ознаками горіння або диму (засмага провідних елементів, чіпів, дощок, житла тощо).
- Наявність пошкоджень, спричинених сторонніми предметами, комахами тощо, які надходять у продукт.
- Несправності, спричинені використанням оригінальних витратних матеріалів.
- Відмова гарантії з вини покупця (при використанні продукту в неправильних цілях, комерційна експлуатація продукту в побутових цілях, неправильне встановлення та підключення, порушення правил експлуатації, зберігання та транспортування, викладені в посібнику користувача).
- У разі неповного повного комплекту виробу, відсутності додаткової документації, драйверів, з'єднувальних кабелів, кріплень та оригінальної упаковки або з пошкодженим обладнанням.
- Експлуатація продукту з неліцензійними, несертифікованими або зараженими програмними продуктами комп'ютерного вірусу.
- Невідповідність державним стандартам параметрів енергопостачання, телекомунікаційних та кабельних мереж та інших зовнішніх факторів (кліматичних та інших).
- Неправильна робота з програмно-апаратною частиною продукту (флеш-перепрограмування - Bios тощо).
- А також в інших випадках, передбачених чинним законодавством України.
- При необхідності Продавець має право направити обладнання на незалежну експертизу на строк до 14 робочих днів до початку ремонту, без урахування часу транспортування, до сертифікованого сервісного центру виробника для отримання висновку про причини несправності.
- Заміна виробу здійснюється лише в тому випадку, якщо продукт не по ремонту може бути відремонтований на підставі укладання сертифікованого сервісного центру виробника. Гарантійний термін ремонту, залежно від його складності, може з часом транспортування складатиме від 14 робочих днів або до 45 днів за згодою сторін.
- Обмін та повернення товарів протягом перших 14 днів з дати покупки здійснюється, якщо:
- Продукт новий, тобто який не був в експлуатації і не має слідів використання: подряпини, садна тощо
- Програмне забезпечення не змінилося, по телефону лічильник не більше 5 хвилин розмови.
- Збережено: повне обладнання, етикетки, цілісність та всі компоненти упаковки, заводське маркування.
Доповнення
Сервісний центр може відмовитися від гарантійного ремонту через:
- порушення безпеки гарантійних печаток;
- наявність механічних та інших пошкоджень, пов'язаних з навмисними або необережними діями покупця або третіх осіб;
- порушення правил використання, викладених в оперативних документах;
- несанкціоноване розкриття, ремонт або зміна внутрішнього зв'язку та компонентів продукту, зміни у конструкції або схемах товару;
- неправильне заповнення гарантійного купона;
- якщо серійний або IMEI номер у пам'яті продукту змінено, стерто або не встановлено.
Гарантія не поширюється на такі несправності:
- природне виснаження або виснаження ресурсу;
- випадкові збитки (дефекти, заподіяні клієнтом);
- збитки внаслідок стихійного лиха;
- збитки, завдані недбалістю або використанням (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запилення, механічні пошкодження, сторонні предмети, що потрапляють в організм);
- збитки, завдані аварійним збільшенням або скороченням мережі;
- збитки, завдані неналежним підключенням до неї;
- пошкодження, викликані дефектами в системі, в якій використовувався даний продукт, або виникли в результаті підключення та підключення товару до інших продуктів;
- збитки, заподіяні використанням товару за призначенням або з порушенням правил експлуатації.